2010-05-27 ? 21:57:47

mitt första lamm !

Denna dag har varit en konstig dag.. Gick i pyjamasen till klockan 15 för att sedan ta på mig träningskläder och ge mig ut och springa. När jag kom hem igen var det som om det brann i röven på mig. Jag tvättade, städade, diskade, vek tvätt, bytte lakan, bar flyttkartonger och rensade ur mitt kök. Sprang runt som en galning och gjorde 352 saker samtidigt !

Vid halv 8 kom M & farmor S hem och då ropade de på mig och ville att jag skulle komma upp och prata. Farmor S och jag trivs bra ihop så jag blev bjuden på middag av M, det blev lammstek och bönsallad med hummus och någon annan dressing, MUMS ! M är nog den bästa kock jag vet, hans mat är fenomenal !

Efter middagen la jag in en tvätt, fyllde upp jacuzzin och hoppade i med en bra bok, ett glas vin och ipoden. Nu sitter jag här, nybadad och fräsch och ska snart gå och lägga mig i min nybäddade säng :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: