2010-05-03 ? 09:56:23

Resumé av helgen i bilder.


I Torsdags plockade jag & tjejerna blommor efter dagis. Tjejerna var lyriska och plockade hur mycket som helst medans Molly och jag låg ner och njöt av solen.
(Anledningen till varför jag inte plockade var för att tjejerna bestämt att vi skulle leka mamma, pappa & barn. Jag var katt, Molly var hund, I var mamma och J var storasyster. )

När det var dags för mellanmål och jag gick upp för att skära äpple, banan och hämta mariekex ropade I & J efter mig : Nanna, du behöver inte ta med dricka, det fixar vi !
När jag kom ut igen ( med en flaska vatten gömd bakom ryggen ) så möttes jag av detta:


J hoppade av lycka : Vi har gjort chokladmjölk till mellisen !

Jag lyckades få två smutsiga barn att släppa tanken på geggamojja till mellanmål när jag visade mariekexen. Men vatten skulle de minsann inte ha ! Nej, de skulle dricka sin chokladmjölk !
Barn är för härliga, det går inte en enda dag utan att jag skrattar så att det blir varmt i hjärtat :)

Fredagen blev inte riktigt som den skulle, mötet jag skulle på blev flyttat, så det blev ridning tillsammans med H istället :) Herregud säger jag bara, jag var så nervös och spänd. Jag skulle rida med två toppryttare, lilla jag, josefina från småland...
Det gick bra, trots ringrostigheten och jag blev tillbakabjuden för att rida fler gånger :)
På kvällen kom Carro, vi käkade och myste framför en film :)

Lördagen var inte så spännande, jag hade tjejerna till lunch, sen åkte Carro och jag planterade mig i soffan. hade sån träningsvärk att jag knappt kunde gå. Låg i soffan och tittade på gamla filmer hela kvällen och gick och la mig sent.

Söndagen skulle vara lugn, men ändrade planer då min älskade Carro ringde och behövde en vän. Jag slängde mig direkt på tåget till Uppsala och vi hade en mysig dag. Välbehövligt solande på bryggan, jordgubbar och lite shopping. Men framför allt, vänskap !


Kommentarer
carro

ok seriöst, den bilden var INTE fin :((( drar fan ihop hela ansiktet :(( ta bort den :( haha. för övrigt en awesome helg. massa tack <3

2010-05-03 @ 12:16:26
URL: http://ashtrayheart.devote.se
Julia

sv: okej:)

Jag ska inte göra så mycket, dra till mamma ;)

Kram//julia

2010-05-03 @ 15:38:50
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Emelie

Att vara katt låter skönt!! Hur gör man? Kram

2010-05-03 @ 18:21:17
bitterfittan

jag ska bara hem till en vän ikväll (: hoppas du har en bra dag nu bejb

2010-05-03 @ 18:28:33
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: