2010-05-11 ? 14:42:02

Tillbaks efter en internetlös helg.

har besökt småland fredag-måndag och inte haft något internet. Där blev det, öl & pizza på knorren, barndop, superfest, pinsam fylla, familjemiddag, gos, fika och kära återseenden.
Satte mig på bussen mot Stockholm vid 15 igår efter ett tandläkarbesök i värnamo och kände hur hela kroppen saknade storstaden. Vid 20 var jag framme och stod utanför cityterminalen en stund och andades in luften innan jag tog det långa benet före och sprang till tunnelbanan. Vid 21 var jag hemma och stupade i säng ganska omgående.

Idag vaknade jag av byggarbetare (byggarbetskaos) och en skällande molly. Varken jag eller hunden var nog förberedda på kaoset utanför min dörr. Efter en snabb dusch och en snabbrunda med Molly begav jag mig till Mörby för att lämna mina chaps hos skomakaren som ska sy om dem så jag kan använda dem nästa vecka när jag ska rida med H. När jag ändå var i shoppingsvängen så köpte jag varsin present åt tjejerna, bara för att de är så söta :)

Nu ska jag ut och springa och sen i eftermiddag ska jag ha tjejerna, blir dock tidig sänggång för imorgon har jag lämning och på torsdag börjar jag ha tjejerna på heltid.
Kommentarer
Paper Goods

A exceptional happy site!

2011-06-06 @ 21:34:31
URL: http://paper-goods.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: