2010-11-03 ? 11:10:45

trots och mys.

har hand om Petras fina pojkar nu på morgonen/förmiddagen eftersom hon var tvungen att åka iväg på annat jobb. Lite skillnad på att vara hemma hos mina tjejer och ta hand om dessa pojkar. Killarna är 2 och 3 år gamla (tror jag) och är båda inne i någon form av trots så jag kan säga att tålamodet prövas för fullt här :P
Tur att de är så söta så att det är roligt att passa dem :)
Snart kommer Petra tillbaks och då ska vi äta lunch och sen ska jag bege mig hem till lilla molly för att fixa lite hemma innan det är dags att hämta tjejerna och åka till ridskolan. Vad gör ni idag ?
Kommentarer
kussen!

ska det kommenteras, då ska det jävlar kommenteras! vi ses snart älskade kusin ha det så himla bra!

2010-12-11 @ 00:01:33
URL: http://lifeinspain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: