2010-09-21 ? 22:31:19

dagens visa

Började jobba vid halv 10 hos lilla F, jobbade till 14, gick superbra ! Hannah kom och hämtade upp mig vid 14 och vi tog en fika innan jag släppte av henne på hennes jobb och åkte själv hem och fixade här hemma.
Hämtade tjejerna vid halv 4 och tog dem till engelskan (jag löste korsord under tiden, verkar vara den enda "föräldern" som stannar kvar i huset under lektionen). Vid halv 5 hämtade jag och tjejerna Hannah och åkte sedan hem och kollade Bee-movie (okej, hannah och tjejerna låg i soffan och kollade medans jag strök) och vid 6 så gick vi upp, jag lagade en hemmagjord wok som uppskattades starkt av tjejerna.
Efter maten ville tjejerna pärla och jag passade på att städa badrummet här nere och tvätta, blev dock överraskad när jag var klar av att tjejerna gjort fina armband till mig :)
När tjejerna somnat så strök jag M:s skjortor, hannah stickade och samtidigt tittade vi på andra avenyn. En riktigt mysig hemmakväll alá oss med andra ord ;P


Armband gjorda med kärlek !
Kommentarer
Sandra

Den var kanon bra :)

2010-09-22 @ 11:09:35
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: