2010-09-08 ? 23:27:35

Dålig uppdatering imorgon !

Innan jag går och lägger mig så tänkte jag skriva ett sista inlägg då jag inte kommer få tillfälle att uppdatera bloggen förrens imorgon kväll pga jobb. ( Ska jobba 08-20 )

Idag hade jag tjejerna mellan 17.30-20.00, vi hann med att äta korvgryta, bada, leka och titta på film innan det var dags för mig att gå ner och hämta bilnycklarna för att åka till Petra. Där tittade vi på idol, åt ben and jerrys och snackade :)
Åkte hem vid halv 10 för att sova, men arbetsnarkoman som jag är så hamnade jag framför strykbrädan och lyckades  stryka 7 skjortor under tiden jag tittade på Kung(arna?) av tylösand.
Nu ligger jag i soffan och dricker en kopp thé och strax blir det sängen !

God Natt !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: