2010-09-07 ? 21:25:05

lediga dagen.

Har varit ledig idag, men ändå hunnit med att göra en massa. Fick lunch av Petra & en kaffe på det, gillades skarpt eftersom det kombinerades med prat, musik och skratt. Vid 13.30 åkte jag till Danderyds sjukhus för läkarbesök och tackade gudarna för att jag åkt från Petra i tid då det var ett rent h*lvete att hitta parkeringsplats. När jag väl hittat en plats och betalat parkeringsavgiften ( tackar återigen gudarna för att lapplisans bil stod parkerad jämte min så att jag blev påmind av att det var en betalparkering) så sprang jag mot läkaren. Kom fram i tid och betalade 270:- och fick äntligen mitt frikort så jag slipper hålla på att betala dyra läkaravgifter.
Den dryga timmen inne hos läkaren var jobbig, fylld av tårar och när jag kom ut igen så kände jag hur hela jag var tom. Jag var så tom att när jag kom hem så drog jag direkt på mig träningskläderna, pluggade in Ipoden i öronen, satte på molly selen och gav mig ut på en riktig runda. Sprang som om jag vore jagad...

Vid 5 kom tjejerna ner till mig en stund, vi hade disco och sedan även lite mys innan tjejerna gick upp till H för att äta middag. Sedan dess har jag legat här, ja om man bortser från ett bad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: