2010-09-15 ? 22:03:39

onsdag och halvledig.

Skulle vara ledig idag fram tills klockan 15, men så blev det givetvis inte. Trots att man tycker att man håller på att städar och tvättar hela tiden så finns det alltid tvätt i tvättstugan, grus i hallen, ostrykta skjortor eller något annat som behöver göras i hemmet. Missförstå mig nu inte, jag är kanske en av få som inte har något emot att göra hushållasysslor, men det verkar aldrig finnas någon ände på det.
Iallafall, jag strök, tvättade och dammsugade fram till klockan 2 då jag snörade på mig löparskorna och gav mig ut med molly på en snabb runda. Efter en halvtimme var jag hemma och lagade lite lunch, tog en dusch, lastade bilen full och begav mig mot dagis.
Sedan gick eftermiddagen i ultrafart, jag körde som en galning till ridskolan för att inte komma försent och fick i gengäld så dåligt samvete att jag gick med på att leda en av tjejerna när de red (hade egentligen bara tänkt kolla och passa på att ringa ett viktigt samtal). När ridskolan var slut och jag sprungit runt som en galning bredvid en häst som var så liten att tillochmed jag fick vika mig dubbel så hade min blodsockernivå sjunkit till minus och jag nästintill slängde in tjejerna i bilen för att få åka hem. Väl hemma blev det mat och nu sitter jag här :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: