2010-09-13 ? 16:48:51

ursäkt.

Ni får ursäkta mig för min dåliga uppdatering i helgen, men det blev en spontanweekend hos Hannah i sköndal. När man har det så förbannat trevligt som vi hade det så har man helt enkelt inte tid att sitta & blogga :P
Vill ni höra vad vi gjort ? Hur sjuk vår helg varit ?
Vet inte om detta är rätta stället att skriva sånt på men kan säga att lördagen innehöll allt man kan förvänta sig när man släpper ut två småläningar i Stockholms uteliv. Ölhävning, sist ut från 2 uteställen, gothkappa, sång, dans och efterfest på vin klockan halv 4 på morgonen är bara en smula av vad som hände.
När vi vaknade i söndags efter 2 dagars fest så skrattade vi och sa i mun på varandra : detta var den bästa helgen på länge !

Jag vet att jag uppfattas som gammal och tråkig av vissa eftersom jag aldrig går ut och festar längre, utan istället bara fokuserar på jobb, men denna helgen så har jag fått dem att ändra uppfattning. Jag är crazy och kul, även fast jag är en arbetsmyra som bara dricker högst 1 gång i månaden. LOVE IT !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: