2011-02-25 ? 12:08:57

Har inte glömt er !

Jag har inte glömt er, har bara haft inne min dator på lagning. Likt Carrie i sex and the city så måste jag ha min egen dator och känslan som bara min dator kan ge mig när jag ska komponera ihop ett inlägg.
Jaha, och vad ska jag skriva i detta inlägg ? Idag är en bra dag, min prövotid på körkortet går ut, jag har fått lön och fått min första massage. Ska alldeles strax upp till min syster för att vara barnvakt en stund innan jag ska till Mia på fika :) Massageterapeuten sa till mig att jag förmodligen kommer få huvudvärk, muskelvärk och kanske feber efter dagens massage så kvällen blir superlugn !
Ska jag satsa på att skriva ett fantasifullt inlägg ikväll då kanske ? Den som lever får se ;)
Kommentarer
Annie

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 11:55:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: