2011-01-21 ? 10:38:24

fiskpinne & råttgift.

vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga denna helgen så därför bombar jag er med inlägg när jag väl kan skriva. Vad ska vi börja med ? Okej, vi börjar med att berätta om min natt/morgon.
Hade en bra morgon fram tills att jag skulle stilla min enorma hotellfrukost-hunger och får in kaffe, tar en klunk och antar att fraü måste ha serverat mig kaffesump och inte färdigt kaffe. Det var så vidapass äckligt att jag fick tvinga i mig koppen med våld och min kropp protesterade som om den plågades av kinesisk vattentortyr.
När frukosten var avklarad gick vi ut och lekte lite och avsaknaden av gott kaffe gjorde att jag inte var den mest aktiva lekkamraten, var väl snarare som en fiskpinne. När vi äntligen kom in så kom jag på tanken att jag skulle beställa en latte, den kanske är gjord i maskin så den är godare. Snilleblixt ? Jag beställde latte och en apfelschorle, tog leo och gick ner på rummet. Kopplade upp mig på internet och tog samtidigt min första klunk av latten. Big fail.
Inte nog med att jag bara har internet precis innanför dörren (som dessutom har samma hastighet som ett 56k modem) utan latten smakade lika mycket råttgift som kaffet på frukosten.  BRA DAG !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: