2011-01-03 ? 14:51:56

Första dagen i tyskland.

Okej, klockan är snart 3 och jag sitter här, dricker en kopp kallt kaffe (yes jag är en av de få som gillar kallt kaffe lika mycket som varmt). Dagen har spenderats mestadels inomhus med uppackning, lite mat och surf. I förmiddags var jag en vända nere i stallet men där hade de fullt upp så jag vände och gick in igen.
Jag måste säga att jag trivs här, men känner ändå en viss rastlöshet (kanske mest för att jag haft så mycket fritid idag) och ser fram emot att jobba i eftermiddag. Efter jobbpasset ska jag följa med Christina och handla, det kan behövas då kyl & frys gapar tomma och jag tror att leo ska vara på dagis imorgon igen och då måste jag fixa min egen mat.

Är imponerad av mig själv att jag faktiskt gjort detta, jag har flyttat ner till tyskland utan att känna någon och med familjen många många mil härifrån. Detta ska jag fixa ! Jag hoppas att jag efter ett år här nere har fått mycket ny kunskap och ett minne för livet. Kanske blir jag även flytande i tyska ? Den som lever får se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: