2011-01-06 ? 10:50:29

nya tag.

efter en hemsk gårdag med allt vad trots innebär så bestämde jag & kathi att idag skulle bli "fun-day", vi ska bara göra roliga saker. Det sista hon sa innan hon gick var : become his best friend !
Så min morgon har sett ut sähär : frukost, tandborstning, klädbyte & blöjbyte (vi skippar pott-träningen tills han känner mig bättre) sedan mini frukost uppe hos mig, titta på dora, leka med bilar, puzzla, leka på hans rum, spela spel och nu ska vi snart gå ut till stallet.
Är redan hela slut och vill bara sova, men denna dag har hittils varit superbra !
Kommentarer
Alexandra

Hang in there baby !!

2011-01-06 @ 17:08:06
URL: http://prinsessanalexandra.blogstpot.com
Anonym

Hang in there baby !!

2011-01-06 @ 17:08:54
Josefina

tack alex :) kul att du följer min blogg trots min glesa uppdatering :)

2011-01-07 @ 09:31:43
URL: http://barnflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: