2010-08-02 ? 13:42:13

tillbaks på djursholm.

Är tillbaks i mitt älskade stockholm :) Har haft några fina dagar med Emma, skratt, kräftskiva, gröna lund och kortspel. Idag åkte hon, min fina kloka emma.
För att fylla tomheten och ensamheten med tanke på att jag inte ens bor i min del av huset, utan bor i familjens del, så testar jag hur det är att vara Herr & Fru S. Jag sover i deras säng, använder deras badrum, tittar på deras tv, äter på deras tallrikar och nu testar jag även hur det är att äga en lexington-morgonrock. Gillar livet faktiskt, fast saknar min våning, min vita soffa, mitt lilla kök och först och främst mitt egna badrum. Fast ändå, mest saknar jag molly & tjejerna.
Saknar I:s klokhet och mjuka sätt, saknar J:s framfusighet och livlighet och jag saknar Mollys närhet.
Kommentarer
Petra

Hej :) ja det kan jag göra!

Ja dom är så söta fast wille var lite sur igår på mig för att jag sa åt han att inte slå sin lillebror, haha men nu är det över . Jag trivs jättejättebra och det blev en riktig träningsrunda idag till dagiset med vagnen.

Adda min :)

[email protected]



Kram

2010-08-03 @ 10:27:46
URL: http://petrav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: