2010-03-17 ? 19:56:02

A.B

Yes, nu har jag officiellt gått med i A.B ( Anonyma Broccolister ). Detta gjordes på Lidl ikväll vid hyllan med varma-koppen, då erkände jag högt och tydligt : Hej, jag heter Josefina och jag är beroende av Broccoli. Handen på hjärtat och hela det där tjafset och jag hörde ett högljutt snyftande av en liten bebis några kundvagnar bort (kanske berodde det på att han gråtit sedan jag kom in i affären ?). Det var nästan som att vara med om en födsel, livets undeverk, jag skulle bli helad ! No more broccoli !
Eller nja, iallafall en stund. Precis innan jag skulle gå till kassan så hoppade en varma-koppen med broccolismak ner i min kundvagn, konstigt tänkte jag, men köpte den ändå. Ni tänker att jag blivit helt totalt galen när ni nu får veta att min kvällsmat består av 2 påsar varma-koppen (med broccolismak) och en massa kokt broccoli med smör och salt på.
Som jag sa : jag har erkänt !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: