2010-03-15 ? 21:43:03

det rör hjärtat

Hade sm i skjortstrykning med mig själv idag, efter 7 skjortor så insåg jag att jag vunnit. Att vara ensam vinnare med 2 tävlande i tävlingen är inte fy skam, med andra ord: 1-0 till Jossan och en storförlust för skjortorna.
(Har bestämt att jag ska köpa en strykfri skjorta till M som en pik för mitt eviga måndagsstrykande :P)

Lagade korvstroganoff till mig själv ikväll, direkt från huvudet, med andra ord så improviserade jag och det blev en vinnare det med. Nu sitter jag här, med en paltkoma som gör att jag får en sengångare att verka pigg och med hybris som inte ens blondinbella kan uppnå när hon är på första sidan av moderat-tidningen.

Lägger in en bild som får hjärtat att slå extra hårt, som beskriver min underbara vardag väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: