2010-03-05 ? 14:21:34

rik man eller barnflicka.

Har efter 4 timmars städning idag bestämt mig för att jag ska gifta mig rikt eller skaffa barnflicka när jag själv har familj. Trots att Nirvana spelades högt ur högtalarna så kom inte städlusten, snarare olusten. Fick dock ett litet avbrott i städandet när mamma ringde :) Efter det grät jag en stund och sedan var det dags för städning igen.
När hela huset var skinande rent ( är en pedantstädare när det gäller att städa åt någon annan ) så satte jag in moppen, dammsugaren, rengörinsmedlen, trasorna och putsduken i städskåpet med ett F*ck you, vi ses nästa vecka! 1-0 till städredskapen med andra ord.
Nu hade jag tänkt kasta in en maskin tvätt innan jag ska ställa mig och stryka skjortor för att sedan hoppa in i duschen. Efter 3 ska jag få låna H:s monsterbil för att åka och handla, det blir fredagsmys och veckohandling minsann ! Ikväll ska jag ha tjejerna och då ska vi ha kalas för hunden Molly som fyller 5 år idag och sen blir det nog en film och om jag känner tjejerna rätt så har de somnat i soffan vid klockan halv 9 :)

Uppdaterar nog mer ikväll med lite bilder =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: