2010-05-31 ? 12:25:54

R.i.p

Grattis min älskade vän. Idag hade du fyllt 20 år, du hade fyllt systemet och varit överlycklig. Hade du varit här så lovar jag att jag hade varit den första att både gratta dig och följa med dig till systemet. Hade du varit här så hade jag köpt en fin present till dig, kanske pippitallrikar i plast som matchar pippiglasen du fick av mig i julklapp ? Du hade skakat på huvudet och skrattat, talat om för mig hur sjuk du tyckte att jag var.
Om du fortfarande varit här hade kanske mitt hjärta varit helt, jag kanske hade sluppit sitta här och gråta, jag hade kunnat ringa dig och snacka om vad det var som var fel. Åh, om du skulle varit här och överlevt den där olyckan, då hade jag talat om för dig hur mycket jag verkligen tycker om dig och hur bra vän du var. Jag hade ringt dig, alldeles för sent och du skulle kommit och hämtat mig så vi kunde åka till klevshult och testa hastigheten. Vi hade lyssnat på vår låt och du hade sagt till mig att sluta sjunga innan jag spräckte dina trumhinnor. Vi hade köpt en kaffe, en redbull och tagit en cigg i den kalla natten. När vi sedan svängde upp på min gata så skulle du sänka musiken för att du vet att både min kusin och pappa blir galna när du kommer med musiken dunkandes mitt i natten. Kanske hade vi bestämt oss att åka hem till dig, dricka öl och snacka hela natten.

Jag vet inte vad jag ska skriva för att beskriva mina känslor, jag saknar dig så mycket och även fast tiden läker såren så kommer de aldrig försvinna. Förlåt mig för att jag gråter och saknar dig som en galning, beter mig som en mentalsjuk person som varken kan äta, sova eller dricka. Jag vet att du hade blivit arg på mig och sagt till mig att sluta lipa och vara glad istället.


Kommentarer
Annie

fint du skriver, syster

2010-06-02 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: