2010-11-25 ? 22:45:31

Älska, älska inte.

Vintern har verkligen kommit till storstan, i 2 dagar har jag fått skotta mig fram till bilen/postlådan/ytterdörren. Dessa 2 dagar har jag även skrikit och sparkat på min bil 2 gånger. Varför undrar ni ? Hur kan någon skrika och sparka på bettan (finaste bilen i stan) ?

Jo, så här är det : Bettan har valt att strejka mot vintern i form av att frysa förardörren, detta gör mig lite smått sur. Igårkväll gick surheten över i förbannelse och jag, likt Schumacher, tryckte plattan i mattan mot Mekonomen.
10 minuter senare kom jag därifrån nästan 700 kronor fattigare med nya vindrutetorkare, en kupévärmare och en snöborste.
Idag vaknade jag och gick ut och skulle sätta igång motorvärmaren & kupévärmaren 1 h innan avfärd. Vad möts jag av då ?
JO, BILJ*VLEN HAR FRUSIT ALLA DÖRRAR UTOM ENA BAKDÖRREN.

Arg som ett bi hoppade jag in genom baksätet och pluggade i kupévärmaren och sedan ut och plugga in motorvärmaren.
1 h senare kan jag fortfarande inte öppna förardörren utan får, likt en tattare, hoppa in genom passargerardörren.
Behöver jag säga att jag längtar till våren ?
Kommentarer
kussen!

hej jossan hej då jossan vi ses snart!

2010-12-10 @ 23:56:56
URL: http://lifeinspain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: