2010-11-02 ? 22:22:57

Tillbaks med fina vänner.

Hallåhär. Känner att jag har mycket att förklara, bland annat mitt blogg-uppehåll. Lovar att ta det i ett enskilt inlägg imorgon när jag fått internet till min dator igen. Just nu sitter jag hemma hos Petra och fick lov att använda hennes dator för att skriva ett inlägg. 
Jag har nu kommit tillbaks till stan efter att ha varit hemma i småland i ca 3 veckor på "semester". Mams och Paps följde med mig upp i lördags och stannade tills igår morse, under den tiden hann vi med både en vända på stan och en heldag på Ikea. Tänk om jag inte haft mina föräldrar, vad hade jag gjort då ?
I måndags efter att mamma och pappa åkt så snackade jag med min Emma och vi bestämde att jag skulle komma ut till hennes mosters hus i Haninge och sova över natt. Sagt och gjort, bettan tog mig dit snabbare än vinden och jag fick ett underbart dygn med min fina Emma. Jag kan nog inte förklara med ord hur mycket jag saknat henne, helt otroligt hur två människor som möts genom bloggkontakt kan få en sån fin vänskap. Från det att vi träffades i början av Juni till det att vi skildes åt i slutet på Juni så lämnade vi knappt varandras sida. Jag är lycklig över att ha fått en vän som du Emma !
När jag kom tillbaks till Djursholm igen så åkte jag till en annan vän, Petra. Vi lunchade och myste innan det var dags för oss båda att börja jobba. Nu är jag tillbaks hos Petra och ska sova här inatt :)
Kommentarer
emman.

åh, fina du! jag är så himla glad att vi träffades! <3

2010-11-02 @ 23:02:35
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: