2011-01-28 ? 16:42:12

Love hurts.

Jag kommer ihåg hur det kändes när du tog luften ur mig, det hände så ofta att jag trodde jag blivit van. Det enda jag visste då var att den gången skulle bli den sista. Då hade du lyckats bryta ner mig totalt. Varje liten pusselbit av det som varit jag skulle då vara förevigt borta. Det var en enda liten rad, några få ord, jag läste dem om och om igen. Jag visste att du gjort det för att skada mig och för att jag skulle komma tillbaks, men jag kunde liksom inte tro att den som tidigare torkat mina tårar och delat allt med mig nu helt plötsligt kunde döda mig.
Jag satt den kvällen på balkongräcket som så många gånger förr, dinglade med benen och drömde mig bort. Drömde mig bort till en värld utan dig och utan oss. Drömde mig bort till en värld där jag skulle slippa känna, slippa tänka, slippa leva. När jag gjorde mig redo för att ta steget mot den världen så kom jag till mitt livs insikt, ska någon eller något ta livet av mig så ska det fan inte vara du.
Kommentarer
-

jahopp.

2011-01-29 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: