2010-12-15 ? 14:17:45

.

You make me weak, I wanna die.
Låten börjar och jag höjer så att det nästan skriker i öronen. Jag står upp och skriker med i texten, skriker ut allt som bor inom mig. Skriker ut den rivande känslan och alla tankar.
Skivan har gått på repeat hela dagen, jag har gömt min mobil, vill bara vara ensam och låta sångaren stå för mina tankar. Om en timme börjar jag jobba. Måste.samla.mig.

Nej, detta är inget jag pratar om, jag vill vara ensam i min bubbla, i mitt vaakum. Hade jag kunnat hade jag tagit fram en flaska rött, tänt en cigarett och dragit djupa bloss. Druckit djupa klunkar av vinet och låtit lungorna fyllas av rök. Känna hur lugnet äntligen sänkt sig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: