2010-12-19 ? 23:16:08

sjukis.

Har svåra attacker av feberfrossa, halsont och snorighet. Min sexighetsnivå är lika hög som en påse chips. Det är utgångens fel, jag är helt säker på det. Förutom en bakfylla som inte var av denna värld så har jag även gått och blivit sjuk !
Har har vi altså anledningen till varför jag aldrig går ut på krogen längre, dels har jag "vuxit" ifrån det och dels så mår jag ju som en överkörd räv längs med E4:an dagen efter. Jag.ska.aldrig.mer.gå.ut.på.krogen.

Om ni har missat min utgång och undrar hur resultatet av petras förvandling av mig blev ( såg ut som en sliten 2-barnsmamma med sömnbrist när jag kom till henne i fredags ) så får ni klicka in er på Facebook. Där finns bevis på att tillochmed jag kan ta tag i mig själv och se riktigt snygg ut for once ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: