2010-12-20 ? 12:34:35

Lista.

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år!

2. Vem var den sista du träffade? Molly ?

3. Hur lång är du? 156 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? When a man loves a woman, superfin film !

5. Vem ringde du senast? Petra

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okej, det är lugnt, tack ändå", till H

7. Vad är dagens planer? Stryka skjortor, laga mat, hämta tjejerna och sedan får vi se :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? RINGA !

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? När hon & pappa var här, för 2 helger sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Grönblåa

12. När vaknade du idag? 11.00

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, när jag var liten.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma i småland, i vårat röda hus med vita knutar.

15. Vilken plats föredrar du minst? På en kall perrong, väntandes på tåget.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas jag har en egen liten familj, ett mysigt hem och en egen häst kanske.

17. Vad skrämde dig som barn? Tomten ?

18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma när vi pratade på telefon igår.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag är en frusen typ, sover med mjukisbyxor, sockar och tröja på vintern. Annars i stor t-shirt.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre stycken

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oh yes

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Alltid !

27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass !

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig lycka, och skänka till välgörenhet.

29. Tycker du om kinamat? Gott, vegetariska vårrullar med sweet chilisås kan jag dö för.

30. Tycker du om kaffe? Jag älskar kaffe

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller te.

32. Sover du på någon särskild sida? Jag måste somna på en sida, men vaknar i mitten.

33. Kan du spela poker? Nej, absolut inte.

34. Tycker du om att mysa? Loveit !

35. Är du en beroendemänniska? Yes, har dålig självdiciplin.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nää ?

37. Vill du ha barn? Det är klart ! Jag älskar barn !

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool ! Gillar inte salta bad.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, kläder och mat !

42. Äger du dyra smycken? Nja, beror på. Har en superfin ring från Efva Attling som jag fick på min 20års dag som jag inte kan leva utan. Den är nog det dyraste smycket jag har.

43. Har du någon gång testat narkotika?  Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Geisha

45. Vem är den roligaste människan du känner? Annie, för att vi är sjuka ihop.

46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett ärr på halsen efter en operation.

47. Vad har du för ringsignal? We no speak americano

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, jag tror mamma har sparat en massor.

49. Flirtar du mycket? Nej, men folk kan nog ta min trevlighet som flirtande.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos Danni

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson.

54. Läser du dagstidningen? Nej, men gjorde när jag jobbade som mest.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Ja ! Min bil är rena discot !

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 107,5 !

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Antackningar om tjejernas julklapp.

59. När var du i kyrkan senast? Ojdå, tror inte jag varit i kyrkan sen jesper begravdes.

 

Listan lånad av : Michaela Forni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: