2010-06-08 ? 16:24:13

Du är underbar !

Har precis kommit hem från barnens sommaravslutning på dagis, kände mig inte riktigt bekväm bland alla föräldrar och barn så jag rymde hemmåt redan efter en timma. Fick iallafall uppleva ca 6 stycker 5,5 åringar som mimade till Manboy, massa dagisbarn som sjöng pippi långstrump och två barn som var så mammiga att de inte ens hälsade på mig. Behöver jag berätta mer om varför jag ville hem ? Tror inte det.

Nu ska jag iallafall städa, det är visning imorgon klockan 18 och då behöver huset vara skinande rent. Sålänge visar jag mitt senaste fynd (eller stöld?!), som jag fick med mig hem efter poolefterfesten i lördags. Härlig tröja med härligt budskap !



Härlig städoutfit, leggings och stulen reklamtröja för anorexi/bulemi-kontakt :P
Kommentarer
emmaaa.

hhej! :)

vart är du barnflicka?

2010-06-08 @ 20:55:54
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: