2010-11-04 ? 22:44:13

förmodligen mitt knäppaste inlägg.

Har vabbat med I idag, hon har haft feber så vi har legat i soffan hela dagen, passar mig perfekt då jag är superförkyld och har ont i halsen. Till lunch önskade fröken tomatsoppa och eftersom hennes ord är min lag så satte jag henne i vagnen, satte på molly koppel, och gick ner till Coop.
Tomatsoppan smakade underbart och när vi lagt i lite mozzarellaost i också så blev det gudomligt, detta intogs dessutom i soffan framför tv:n med te som måltidsdryck.

Imorgon ska jag vara hemma med I igen eftersom hon har haft 39 graders feber hela kvällen så då blir det till att lämna J på dagis och sedan gå hem med I och lägga oss i soffan. Har henne till 3 och sen ska jag till läkaren vid 4 och på kvällen ska jag lämna av Hannahs saker som hon glömde i gamla huset och blir då bjuden på middag, det gillar jag ! God natt mina vänner !
Kommentarer
kussen!

hej jossan hej då jossan vi ses snart!

2010-12-10 @ 23:58:58
URL: http://lifeinspain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: