2010-10-09 ? 14:55:08

"vabbar"

Är hemma och helgvabbar, J har feber och ont i magen. Min stackar lilltjej har knappt ätit eller druckit något på hela dagen :(   Hon har inte lämnat sängen/soffan på hela dagen heller så jag har haft massor av tid till att packa inför morgondagens flytt. Dock har jag haft en understimulerad I i hälarna, så helt lugnt har det inte varit.
Just nu sover lillan medans jag och stortjejen sitter i soffan, dricker te och bara umgås. Jag tvättar/packar för fullt och ska snart ta en snabbdusch, ikväll är ingenting planerat och det känns underbart :D

Måste säga att jag gillar sånna dagar som det varit idag, jag har fortfarande pyjamasen på och tjejerna likaså. Inga måsten, inga aktiviteter, utan bara vara hemma och mysa ! Enda minus är såklart att J är sjuk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: