2011-02-16 ? 11:16:25

snurrigt inlägg av en sjukis.

Om jag hade lagt ut en bild på hur jag ser ut idag hade mina trogna 50 läsare skickat mig till blåkulla, därför skippar jag bild och kör på text istället.
Jag är hemma och är sjuk, riktigt sjuk, inte förkyld, inte influensa, nej jag har någon mystisk sjukdom som slår ut hela mig och min lilla kropp totalt. Gårdagen spenderades i en dvala som kan jämföras med koma, med enda undantaget att jag vaknade varje gång mamma petade på mig och frågade hur jag mådde eller om jag ville ha något att äta. Efter att ha sovit i över 12 timmar i sträck (utan sömntablett) så mår jag inte riktigt lika kasst som jag gjorde igår. Idag har jag faktiskt fått i mig en kopp te och lyckats skriva detta inlägg. Huvudvärken är dock kvar med full kraft och övermannar mig likt en våldtäcktsman i skogen.
Kommentarer
malin

var gärna med i dagens blogg på min blogg :)

2011-02-19 @ 14:22:41
URL: http://mavalina.blogg.se/
MALIN

söt blogg! :D

2011-02-23 @ 17:55:12
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: