2011-02-07 ? 22:16:41

update

Jag lyckades ta mig hem och just nu jobbar jag åt min pappa för att tjäna ihop nog med pengar för att kunna betala skatten på min bil och därmed ställa på den och kunna köra min älskling igen. Efter jag tjänat ihop de pengarna så ska jag fortsätta jobba, för att kunna leva. Trots att det känns som att jag inte behöver leva just nu, går liksom runt som i ett vacum. Jobbet är perfekt för min nuvarande livsstil med tovigt, otvättat hår, ovårdade naglar och påsar lika stora som ullareds under ögonen. Ett annat plus är ju att jag får jobba i mina ridbyxor som jag saknat så. Snart ska jag sätta mig upp på hästryggen igen och känna friheten.. snart.
Kommentarer
Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-02-13 @ 12:50:00
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: