2011-01-05 ? 20:42:20

:/

Stod vid spisen, gjorde varma mackor, drack te och rökte en cigg (ja, mamma, jag vet att jag inte röker, men hade du ringt mig hade du fattat varför). Jag grät och ville bara bli till en liten fläck på golvet och ligga där tills någon kom och tog hand om mig. Jag ville bara hem, min spotifylista rullade på och just när jag var inne i en riktig gråtattack så kom Don't stop believin' med Journey. Minnerna från sången gjorde mig glad, jag tänkte på hannahs och mina fina stunder, jag tänkte på stockholm, på mina prinsessor och hur lyckligt lottad jag är som har så fina människor i mitt liv. Jag saknar Djursholm så mycket att det gör ont i mig och just idag vill jag bara tillbaka, men jag vet att jag måste göra denna resan, jag kommer bli så mycket starkare. Det enda jag önskar just nu är att höra rösten av någon jag älskar.


Mina älsklingar, ni anar inte hur mycket jag saknar & älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: