2011-01-07 ? 10:02:31

fortsättning årsresume 2010

Maj :
Jag plockade blommor med tjejerna, åt mellis ute i solen, hängde med carro vid vattnet i uppsala, köpte mina älskade fransstövlar, red med H och hade träningsvärk en vecka efteråt, fick jobb på en internationell förskola, shoppade jeans på tradera, fikade en hel del med min frugis, var sjuk och fick ta avancerade blodprover, hade picknick med tjejerna i parken, jobbade mycket extra på dagis, hade tjejerna många helger själv, spenderade all ledig tid vid poolen, var på skansen med tjejerna och åkte till strömsholm med H & tjejerna.



Juni:
Träffade massa riktigt inflytelserika människor, blev riktigt solbränd, hade sjuka utekvällar med hannah, huset var ute för visningar, min kusin tog studenten och jag minndes min egna, träffade Emma <3, hade vinkväll som slutade i karatefylla hemma hos emma, hittade på massa bus med tjejerna, gjorde marängtårta med tjejerna, reste med molly till småland & sommarjobbade på dagis i småland :)



Juli :
Jobbade som en galning hemma i småland och hade oturen att molly skadade sig så att det blev många, långa resor till Helsingborgs djursjukhus.



Augusti:
Kom tillbaks till stockholm, fick se Ulf Lundell på grönan, hade kräftskiva med emma, fick ännu ett extrajobb, utbildade mig, träffade Petra <3, lagade min lilla bil, var sjuk, firade H:s födelsedag, flippade ut med hannah, köpte mina acne pistol short, åkte till skogen med barnen och fick mitt 4e jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: