2011-01-22 ? 11:23:55

ryttarfest, 80åring.

Okej, mycket att berätta och så lite tid. Har inte tagit ett enda kort sen jag kom hit, riktigt dåligt, men har inte plats för kameran i jackfickan och skulle kännas lite konstigt att springa runt och ta kort på allt som en jäkla turist. Får se om jag kan lyckas ta något kort innan vi åker hem.
Igår var en ganska kul dag, jag hängde med leo på hotellrummet till 3 då han sovit middag, sedan kom det en bil och hämtade oss och skjutsade oss till tävlingsplatsen. Väl där så drog vi upp till vip-en och leo lekte med sina vänner, vi åt lite mat och jag träffade några svenska ryttare som jag pratade med. Kändes obeskrivligt skönt att äntligen få prata svenska med någon ! Senare på kvällen innan kathi skulle ha sin sista klass så åkte jag och leo tillbaks till hotellrummet då han var supertrött. Han somnade och sov en timme men sen vaknade han och var superledsen och eftersom jag visste att hans mamma skulle komma snart så lät jag honom vara uppe med mig tills hon kom. Vid 22.40 kom kathi hem och jag hade hoppat i en klänning, klackar och dragit på mig lite smink : redo för ryttarfest !
Var dock bara 3 timmar på festen då shuttleservice slutade vid 2, han med 4 drinkar och känner idag att jag borde skippat den sista. Inte för att jag var full, men eftersom jag har samma åtehämtningskapacitet som en 80åring så blir jag bakis av att bara titta på alkohol.
Nu ska jag gå ut med leo och leka innan middagen, försöker skriva senare ikväll :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: